tag:blogger.com,1999:blog-1995278326516136057.post5810104700929178124..comments2022-06-24T15:33:35.348+03:00Comments on MELIOR ELECTRO ENERGY: EFICIENTA ENERGETICA LA PRODUCEREA AERULUI COMPRIMATSorinhttp://www.blogger.com/profile/16731080552105185883noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1995278326516136057.post-53025680762903232122015-11-12T02:37:16.272+02:002015-11-12T02:37:16.272+02:00Draga Sorine
Cindva am lucrat la INCREST la tran...Draga Sorine<br /><br />Cindva am lucrat la INCREST la transportul pneumatic// problema este ca aerul comprimat produce caldura// dar totusi sint multe compresoare de gaze<br />care lyucreaza bine mersi(ua racier in trepte-uneori numite izoterme).<br />Cei ce livreaza aceste comprsoare dau un randament de 80%.<br />E o dilemma pentru ca infelul acesta propulsia pneum,atic pe presiune este<br />neeconomica dar cu se explica compresoarele la magistralele de gaze?<br />Probablil ca propulisa trebuie facuta pe depresiune- ceeca au si facut la Mineciu dar acolo depresiunea era ceva de ordinal 1500mmW.<br />Te rog daca poti sa comentezi despre dilemma aceasta cu caldura de compresie care limiteaza eficienta propulsiei pneumatice- o solutyie ar fi ca sa se foloseasca suflante neracite care sa utilizeze aerul cald asa cum iese dupa compresia adiabatica(pt ca temperature este presiune)<br /><br />Cu urari de bine<br /><br />Marcu MihaiAnonymousnoreply@blogger.com